Advertising, Categorice, Online, twitter

Twitter in marketing. De ce?

Ai o firma? Lucrezi in marketing sau PR?

Ai cont personal de twitter? Ai facut cont firmei sau brandului pentru care lucrezi?

twitter logo

Daca nu, ar fi bine sa iti faci. Azi. Acum. Inca e devreme. E o oportunitate foarte mare pe care putini o inteleg, deocamdata. Ceea ce face oportunitatea sa fie si mai mare.

Nu, twitter nu e un moft al geeksilor, e o platforma de comunicare care creste exponential si care a revolutionat conceptul de social networking si de blogging.

evolutie twitter

Uita-te la bloggerii cei mai vizibili astazi. Cei mai multi dintre ei au inceput acum minim 2 ani (daca nu erau deja vedete cand au intrat in blogosfera) si au acumulat experienta si vizibilitate in timpul asta. Evolutia twitterului va fi mai rapida.

Fa un efort si intelege directia in care merge tehnologia si comunicarea si daca iti place sa folosesti creativ jucariile 2.0 poti avea foarte mult succes cu resurse putine.

Deocamdata in Romania sunt doar cateva mii de useri. Peste an eu estimez ca vor fi zeci de mii. In 2-3 ani… cel putin sute de mii.

De ce sa iti faci azi cont si sa nu astepti pana atunci?

Pentru ca userii de acum sunt smart, early adopters, buzzmakers.

Pentru ca vei deveni mai vizibil decat concurentii tai catre un public foarte interesant care va forma "nucleul" utilizatorilor de twitter de peste cativa ani.

Pentru ca peste un an concurentii tai vor fi deja acolo si va trebui sa platesti multi bani unor power users ca sa te consilieze si promoveze. Acum iti poti permite sa gresesti si sa inveti din asta, toata lumea o face si e acceptabil – e un lucru nou, e normal.

Incearca-l! Nu costa nimic. Daca n-am dreptate n-ai pierdut nimic in afara de putin timp.  

Indiferent de domeniul si dimensiunea business-ului tau, Twitter te poate ajuta daca il folosesti inteligent.

Fie ca esti un cabinet de avocatura, un restaurant, o agentie de turism, un motor de cautare sau Starbucks .

Iti povestesc in postul urmator cum sa faci asta. Oricum, in nici un caz ca el: casa ploiesti.

See you there 🙂

One thought on “Twitter in marketing. De ce?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *