Advertising, Categorice, Online, twitter

Twitter in marketing. Cat?

Foarte pe scurt, raspunsul e simplu: Putin si Relevant

Sa dezvoltam putin:

Pe cine urmaresti?  

Oameni sau branduri care te intereseaza cu adevarat!

Oameni importanti din industria ta. Manageri, profesionisti, bloggeri sau jurnalisti care au macar o vaga legatura cu domeniul si pe care i-ar putea interesa ce scrii tu.

Si pentru numele lui Dumnezeu, nu da follow la 1.000 de persoane imediat ce ti-ai facut cont doar "ca sa auda de firma ta", e penibil.

Scrie si tu ceva, mai intai, invata care e treaba si nu te astepta sa iti dea follow toti cei pe care ii urmaresti tu. Aici nu poti face schimb de bannere sau de linkuri, nu asta e ideea.

Incepe prin a urmari oameni pe care ii cunosti personal + key players ai industriilor care te intereseaza. Eu asa fac. Si nu urmari prea multi – oricate grupuri ai crea in tweetdeck nu te crede nimeni ca urmaresti ce scriu 800 de oameni, sa fim seriosi.

Apoi pur si simplu scrie. Din cand in cand, atunci cand ai ceva interesant de spus – pentru tine sau pentru industria ta. Pentru un cont de firma un ritm de 3-5 updates pe zi poate fi absolut suficient.

Si daca nu ai nimic interesant de spus mai bine taci. Followerii tai vor aprecia daca vorbesti rar, dar bine.

Interactioneaza cu cei pe care ii urmaresti – asta e secretul! Atunci cand ai ocazia da-le reply si… daca spui chestii misto iti va creste numarul de followeri. Daca nu, inseamna ca nu esti unde trebuie si ai o problema mult mai mare decat numarul de followeri, crede-ma 🙂

Twitter nu e nici PR, nici publicitate.

E un tool prin care tu afli ce fac oamenii importanti pentru tine si altii (care te considera pe tine important) afla ce faci tu.

Poate fi extrem de util daca il folosesti inteligent si complet inutil daca il intelegi aiurea.

Recomand suplimentar:

twitter-versus-email

si

how-id-use-twitter-if-i-were-an-acupuncturist (material recomandat astazi de @alexandruilie – un follower care a reactionat relevant pentru mine 🙂 ).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *