True, Clickio, true….
Publicitatea pe internet ar trebui sa creasca in momentele de criza .
Pentru ca este singura 100% masurabila.
Pentru ca este singura care iti permite sa platesti doar daca produce efectele dorite – in sistemul cost per lead (CPL) sau cost per action (CPA).
Pentru ca VINDE daca este facuta cum trebuie.
Asa ca…. recesiunea ar putea fi o oportunitate pentru industria asta, ramane de vazut daca au inteles deja clientii suficient de bine avantajele publicitatii online :).
Asta apropos de ce scriam in comentariul de la un post anterior .
„Pentru ca e masurabila” nu ar trebui sa stea ca motiv de sine statator. Daca e masurabila si nu aduce rezultate nu rezolvi nimic.
Trebuie sa unesti „Pentru ca e masurabila si asta poate duce la rezultate, daca e facuta cum trebuie”. 🙂
Eu nu am spus „Pentru ca e masurabila” – am spus:
„Pentru ca e singura 100% masurabila” 🙂
Si asta mi se pare un argument destul de important in sine – toate celelalte medii nu iti permit acest lucru si de multe ori tragi cu tunul in vrabii.
In recesiune, te intereseaza in primul rand sa fii eficient. Pentru asta, trebuie sa fii capabil in primul rand sa masori si cheltuielile si return-ul. Sau, cum a spus cineva mult mai destept ca mine (nu stiu cine, sa nu ma intrebati):
„You can’t manage what you don’t track”
In fine, ai si tu dreptate, toate argumentele se leaga unul de altul si puse intr-o singura fraza au mai multa forta.
Am defalcat in pasi mai mici, sa inteleaga si fata de la marketing 😉