Telemarketing pentru zilele Biz, spam pentru Michael Porter
Cazul 1.
Tocmai am inchis telefonul unei fatuci de la BMG. va redau conversatia:
– "Stiati ca au inceput Zilele Biz?"
– Ei bine, da!
– "Sa stiti ca la inscriere, puteti opta pentru un company card care va da dreptul…."
– Dar nu vreau sa ma inscriu!
– "A…… " (socata, indignata, fara raspuns)
– La revedere
Cazul 2.
M-am saturat de Michael Porter si nici macar nu a venit inca (si nici nu am de gand sa ma duc sa-l vad). ZF tot baga supracoperti peste supracoperti cu cat de shmeker e speakerul ala. Dealtfel, sunt convins ca omul are multe chestii interesante de spus. Dar la ZF au fost cateva supracoperti pana acum – unele chiar fara nici un alt brand – cop 1, 2, 3 si 4 ocupate cu evenimentul asta – nici un alt ad platit! Sa fie din cauza ca nu au suficiente inscrieri?
Poate ca as fi zis ca sunt rau, daca nu as fi primit ieri un mail de la Qualians, care avea drept titlu – Recomandare Conferinta PORTER, 30 nov. – in care am aflat cu bucurie ca "in calitate de partener Qualians" am dreptul la o reducere suplimentara de 10% din taxa. Am dat click pe linkul din mail si am aflat cu si mai mare incantare ca daca m-as fi inscris ieri mai primeam 20% discount. Incredibil – mai sunt doar cateva zile si ei se bat in discounturi. N-as zice ca le merge…..
Asta ca sa nu mai spun ca nu am nici o treaba cu Qualians – cred ca e posibil sa ma fi inscris la un newsletter mai demult or smth, ca primesc regulat un mail de la ei – dar de aici si pana la calitatea de "partener" mi se pare cale f lunga.
Toate astea imi sustin parerile exprimate in postul anterior despre Evensys. Atat telefonul fatucii de la BMG cat si demersurile legate de Michael Porter mie imi transmit un singur lucru – disperare. Oamenii nu au inscrieri suficiente. Cum au reactionat? Ne dau discounturi! How lame!
Au aparut o avalansa de evenimente lately, toate pe tipic 2003-2005 si lumea nu se mai inghesuie sa mearga. Sa fie din cauza ca se duc la Inspire, Toolbox, Net Camp…..?
Concluzie – lumea vrea sa mearga la conferinte/evenimente – dar sa fie interesante! Mai mult, poti participa la un numar limitat. FACI O ALEGERE. Si nu o faci in functie de discount-ul pe care ti-l ofera organizatorii sau dupa bugetul cheltuit in promovare (la rate-card). Si piata evenimentelor se schimba….