Advertising

Inspire ziua 2. Seminarii. Teme. Rezolvari

So, astazi am participat la seminarul tinut de Richard HartellHow to get your wiring right in your communications – care a reusit sa ma puna pe ganduri cu privire la folosirea inteligenta a tuturor punctelor de contact pe care le ai cu consumatorii, precum si transferul in online a continutului relevant pentru useri.

Adica mi-am dat seama ca mai avem mult de lucru atat pentru clientii nostri cat si pentru noi (Speed Promotion, Agrafa Print Services si Taraba cu carti) – ceea ce e foarte bine, doar de-aia ne-am dus la seminar, right?

Am mai aflat despre un site cool – Touch Graph – go there, type your site's url and wait. It's kinda cool and quite more 🙂

Am primit 2 teme misto:

prima – sa gasesc o cale de a folosi in new media gustul inconfundabil Coca-Cola

a doua – sa incercam sa rezolvam un mare challenge pentru L'Oreal – romancele par sa nu simpatizeze foarte, foarte tare cu vedetele folosite in reclamele lor. Adica romancele nu prea se identifica cu Charlize Theron sau Penelope Cruz therefore au o oarecare problema sa cumpere uneori produsele, se pare. Adica spoturile sunt foarte misto dar romancele nu reactioneaza cum si-ar dori advertiserul.

Buun – solutia mea la prima tema – un site dedicat – proiect special online – explaincocacolataste.com – in care userii sa uploadeze filmulete in care povestesc viziunea lor asupra gustului Coca Cola. Cred ca ar fi foarte cool sa "povestesti" un gust – desi daca ar fi sa aleg nu despre coca-cola as vorbi eu. In fine.

Tot userii dau ratinguri si in functie de asta se genereaza un clasament. castigatorii primesc….. o excursie la toate fabricile Coca Cola din lume si cola free for life (premiul l-am inventat acum).

La a doua tema am lucrat mai multi in echipa (printre care si Stefan Stroe ) – solutia propusa de noi a fost tot un proiect special online pe un domeniu de genul – vedeteleLorealsuntcatine.ro 🙂 – in care ai mai multe instrumente

– un formular marisor prin care femeile (preponderent, dar nu excludem si barbatii) isi construiesc un profil de genul – ce muzica imi place sa ascult cand sunt vesela, ce prajitura imi place, ce culoare ador sa port la o petrecere, ce as vrea sa devina copiii mei and so on. Pe baza acelui profil rezulta un grad de potrivire mai mic sau mai mare cu o anumita vedeta L'Oreal.

– live chat cu o echipa de "specialisti in viata vedetelor L'Oreal" – cativa "guru" specializati fiecare in cate o vedeta, care iti raspund live la orice intrebare legata de respectiva – ce numar poarta la pantofi, ce carti a citit de curand, ce planuri de viitor are and so on.

– o selectie nationala la sfarsitul careia sunt selectate 100 de fete care candideaza pentru top 10 L'Oreal Girls in Romania – castigatoarele vor avea ocazia sa isi cunoasca vedeta favorita live – excursie la Hollywood si tot tacamul.

In afara de numele domeniului (care ar putea suferi imbunatatiri, recunosc 🙂 ) well…. mi se pare un proiect cel putin de 9, la fel ca si primul.

Asa ca… e cineva pe fir de la L'Oreal sau Coca-Cola?

PS – Manafu si Evensys rule! A fost un eveniment chiar misto, asa cum ma asteptam. 

One thought on “Inspire ziua 2. Seminarii. Teme. Rezolvari

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *