Advertising, Online

Inspire 2008 – ultimul post.

Cateva completari si concluzii:

– am inteles ca in organizarea evenimentului a fost implicat mult si Starcom – le transmit si lor felicitari maxime, chiar a fost o reusita.

– lucruri in plus aflate acolo – in Marea Britanie publicitatea prin internet are 15% din bugetul total. Din bugetul asta peste 50% inseamna search advertising – mi se pare enorm! Din pacate pentru noi, habar n-avem cat detine in .ro vreunul din tipurile de publicitate. Legat de asta – un post interesant pe harta publicitatii

– tot legat de search advertising –  am discutat cu Richard Hartell cum poti sa convingi jucatorii mari (gen Coca Cola, sa zicem) sa cheltuiasca bugete pe search – lucru in mod normal anevoios – nu cauta nimeni pe net "unde gasesc coca cola ieftina" si nici macar "bauturi carbogazoase". Raspunsul – simplu: lansezi proiecte speciale de continut pe teme largi – sa zicem…. "unde iti poti face o vacanta cool" – user generated content, clasamente, premii misto etc., proiect sustinut de Coca – Cola. utilizatorii cauta "vacante" (ceea ce se intampla, nu trebuie sa ii pui tu sa faca asta, nu trebuie sa le afisezi bannere care ii enerveaza etc.) si ajung pe un site misto. Brandul ii loveste intr-un context neasteptat, dar le ofera si continut relevant. Utilizatorul nu se supara, ba dimpotriva, multumeste brandului. Pe scurt, win-win-win (al treilea win e pentru agentia online care deruleaza proiectul 😉 ). Simplu, cum am zis, nu? 🙂

– agentiile mari de advertising au inceput sa acorde importanta maxima online-ului – isi trimit oamenii la evenimente si traininguri, lanseaza divizii specializate etc. – clar in urma presiunii clientilor, care si ei raspund presiunii userilor. vom avea un 2008 aglomerat in .ro, sunt convins.

2 thoughts on “Inspire 2008 – ultimul post.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *