IMTO Iasi 2009
Eveniment misto, interactiune buna intre public si speakeri (mai ales dupa panelul din prima zi pe care am avut placerea sa il moderez), continut relevant, oameni foarte orientati catre business si catre online – in sensul foarte bun al expresiei.
Highlights:
– aerul incredibil de "european" al orasului
– cladirea Palatului Culturii – din pacate nevizitabila, se renoveaza
– vizita la 14 m sub pamant in pivnitele Casei Bolta Rece (+ tuica si vinul rosu sec al casei)
– ciorba radauteana de la restaurantul Mario – unde am mers la insistentele lui Doru Panaitescu (impreuna cu el si cu Google Maps 😉 ). Cu ocazia asta Doru si-a intarit pozitia de referrer gastronomic preferat.
– mi-a placut la Ramada Iasi – hotel extrem de cochet, cu personal amabil si wireless gratuit
– impresia placuta a unei puternice comunitati locale de oameni implicati in businessuri online – cu profile si varste extrem de diferite – simt din nou nevoia sa pun reflectorul pe Dany 😉
– Krumel
– Adriana Iordan si Claudiu Murariu – Avangate
– Ciprian Gavriliu – organizatorul IMTO
Prezentarea mea – fara explicatii suplimentare, va descurcati voi. Retineti expresia: "consumer generated products", cred ca se va vorbi despre asta in urmatorii ani.
All in all, puteti conta pe mine la urmatoarele conferinte de marketing din Iasi.
Mă bucur tare mult că ţi-a plăcut oraşul şi că acesta primeşte asemenea laude din partea ta :-). Cred că eu şi Dany am fost cei mai mici de la conferinţă, dar după cum au mai spus mulţi, nu mai contează asta, atâta timp cât dorinţa de a învăţa şi de a pune în aplicare există în noi.
Multă baftă până la următoarea întâlnire.