Categorice

fidelizarea clientilor de credit. abordari inovatoare.

Am un credit de nevoi personale la ING. Acum vreo 2 saptamani m-a sunat o doamna serioasa care m-a intrebat daca sunt cine credea ea, adica Boerescu Dorin, nascut in …, la data…. etc. I-am confirmat.

Mi-a comunicat apoi foarte draguta ca incepand cu data de x aprilie dobanda la credit S-A MODIFICAT (exprimare prudenta, pe care o inteleg 🙂 ). Eu am intrebat: "in bine sau in rau?".  S-a blocat doar o secunda, dupa care a trebuit sa recunoasca ca "s-a modificat in sensul majorarii". A, ok, multumesc ca m-ati anuntat, la revedere.

Nici o sansa – pana nu mi-a spus cu cat creste in fiecare luna n-am scapat de ea. whatever….

acum 5 min am primit cel mai tare mesaj:

"Dobanda la creditele in RON creste cu 1.95%. Majorarea se aplica incepand cu data aniversarii creditului. Iti multumim ca ai ales ING!"

nu-i asa ca sunt niste draguti? ce cadou s-au gandit ei sa imi faca la "aniversarea creditului"…. 🙂

ce ziceti, mai prinde creditul asta aniversarea urmatoare? 

4 thoughts on “fidelizarea clientilor de credit. abordari inovatoare.

  1. 🙂 pai si daca ziceau: ‘la aniversarea ta iti majoram dobinda cu 1.95%’ era de rau…
    cadoul l-au facut creditului, ce doar el era cel aniversat. merita si el un cado’ de ziua lui 🙂

  2. cred ca toate bancile au majorat dobanzile la credite.
    consider yourself lucky ca te-au anuntat asa frumos 🙂
    volksbanku’ mi-a dat vestea cea mare la casierie 😛

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *