ce am invatat azi la Inspire
au fost multe, si e tarziu. le pun cu bullets:
– oricat de creativa ar fi strategia/campania pe care o faci, niciodata nu vei fi la fel de fericit ca David Neacsu – unul dintre cei mai tari alpinisti din lume – a escaladat deja cele mai inalte 6 varfuri din 6 continente si anul viitor il ataca pe al 7-lea. doar 80 de oameni din lume au top seven in portofoliu. imi este greu sa va descriu invidia (da, nu are sens sa ma ascund) pe care am simtit-o cand ne povestea ca ieri s-a intors din Papua Noua Guinee unde a escaladat cel mai inalt munte de acolo. si cand ma uitam la fotografiile facute de el si ii ascultam povestea. si ii vedeam zambetul cand ne spunea ca dimineata isi desfacuse bagajele si inca mai miroseau a Papua. ce sa zic, am simtit ca uneori e complet lipsit de sens ceea ce facem zi de zi. in fine, ideea e ca pasiunea lui mi s-a parut foarte frumoasa – intentionez sa il sprijin in orice fel pot la urmatoarele expeditii – sponsorizari din partea mea, a clientilor mei, o sa vad.
– succesul Ikea pe atatia ani nu se datoreaza doar pachetelor plate ci preponderent inspiratiei de a angaja oameni de marketing cu adevarat relevanti – Magnus Brehmer a avut o prezentare supermisto – daca mai aveti ocazia sa il vedeti la vreun eveniment nu-l ratati.
– oamenii te saluta altfel dupa ce au aflat ca ai depasit un milion de euro cifra de afaceri. ma rog, unii dintre ei 😉
– e misto sa spuna clientul (Mihai Simiuc, frufru) de la tribuna: "Multumesc, Dorin!" cand povesteste de viralul cu "Lucky bastard of the week"
– revista Elle a lansat o linie de vestimentatie pret-a-porter si vor veni anul viitor cu 2 sau 3 magazine si in Romania. Toate bune si frumoase, mi se pare de inteles sa folosesti competentele si conexiunile din industria in care lucrezi, plus intelegerea si anticiparea tendintelor, in lansarea unui business. Mi se pare insa un risc mare sa sari parleazul din editorial in productie cu acelasi brand. Estimez ca revista isi va pierde din credibilitate si obiectivitate – mi se pare greu de crezut ca nu vor lauda in revista tendintele lansate de brandul de fashion cu acelasi nume. Si mai estimez ca unele din cititoarele Elle nu vor agrea design-ul hainelor Elle. Si asta se va rasfrange asupra revistei. In fine, estimez ca in 5 ani cele 2 branduri isi vor eroda unul altuia din credibilitate, si ca Elle Pret-a-porter nu va face mare shmekerie.
– despre "Herd – how a simple insight into human nature changes everything" – scrisa de Mark Earls va povestesc mai multe maine, dupa seminariile Inspire.
– publicitarii romani chiar au idei misto si le pot expune convingator in 10 min. Evident (cu ciuda spun asta) tot Naumovici a fost cel mai memorabil – a facut o analiza rapida a clasei politice, pornind de la estimarea lui Brucan ca avem nevoie de 20 de ani sa ne desteptam – din care au trecut doar 18 – si ne-a explicat ca singura sansa ca la putere sa acceada o gasca de baieti destepti ar fi sa se inroleze in Partidul Noua Generatie (care datorita votului uninominal va avea probleme mari – chiar nu are personalitati sa le scoata in fata), sa intre in parlament dupa care sa il debarce pe Gigi si sa incerce sa schimbe ceva. nu am putut sa nu fiu de acord ca e o scurtatura chiar foarte interesanta. al naibii, Naumovici asta…. 🙂
cam atat pt azi.
dragut ca ai pus linkul David Neacsu. mi-a placut foarte mult acest om,si, ca si tine, mi-am pus intrebarea: what for all this?
o sa fiu si maine la inspire. la mark earls. tu ce seminar ai ales?
felicitari pt ceea ce ati facut cu frufru. nu stiam ca a fost mana voastra 🙂
sunt client fidel
asa cum se vede in postul urmator – am ales celalalt seminar si a fost cool.
cat despre frufru, multumim de felicitari! si noi suntem mandri de multe din chestiile facute pentru ei 🙂