Acolo m-a facut Apa Nova sa tip de durere
in baia unui club. cand ma pregateam sa imi rezolv o problema urgenta. nu va spun care, dar eram in fata pisoarului.
ei bine, in locatia panoului OOPS Media aferent scria mare: "Aici am facut-o pe Mimi sa tipe de placere". am ramas speechless. ma rog, nu imi cerea nimeni sa vorbesc in momentul ala dar pur si simplu mi-am dat seama ca nu stiu cum ar trebui sa fie barbatul care sa isi aduca aminte cu placere (cu mandrie chiar) ca i-a pus-o uneia intr-un veceu de club. cat despre Mimi…. mai bine nu ma pronunt.
da, campania Apa Nova e misto si marea majoritate a executiilor sunt klumea (cu mici derapaje – cineva s-a certat cu tudor cel putin in 2 locuri in bucuresti, cel putin asa scrie pe panourile lor) si chiar si executia tehnica a panoului din pisoarul de mai sus era ireprosabila – geam gros de sticla transparenta serigrafiat – efectul era ca si cum cineva ar fi scris cu marker acolo. ingrijit finisat, ca si placutele de pe cladiri gen "strada pe care am copilarit" care sunt iarasi f misto.
dar "aici am facut-o pe nicoleta sa tipe de placere" (intr-un alt club) chiar nu. nu pentru mine, cel putin. nu vreau sa imi spuna unul ce chestii a facut el o data cand era beat mort si a agatat-o pe una in club. e…….. genul de lucru de care nu cred ca iti amintesti cu mandrie, de fapt, oricat orgoliu masculin primitiv ar fi implicat si cu atat mai putin nu e un motiv sa iubesc bucurestiul.
asa ca m-am trezit cu un motiv mai putin sa imi placa deceiubimbucurestiul.ro
in rest, felicitari creatiei si echipei de implementare, pacat ca au zbarcit-o la pisoar 🙂