Scrisoare deschisa

Stimata doamna eMAG, Stimate domnule eMAG,

Ne cerem scuze ca va deranjam in weekend si nu vrem sa va alarmati, lucrurile sunt acum sub control – insa Profitshare a facut din nou prostii.

Daca dupa ultimele discutii de acum cateva luni lucrurile pareau ca merg spre bine – se integrase chiar destul de bine in clasa si ne bucuram ca evolutia lui scolara parea sa fie cea potrivita cu istoria familiei precum si cu planurile pe care le aveti pentru el – din pacate ieri a avut o criza destul de serioasa desi nimic nu parea sa o anunte.

Ce s-a intamplat: in timpul orei de publicitate online s-a urcat in picioare pe banca si a inceput sa strige ca el este cea mai mare retea de afiliere din Romania si apoi a alergat printre banci spunand tot felul de expresii dintre care pe multe imi este jena sa le reproduc aici, dar va spun altele, cat sa va faceti o idee despre gravitatea crizei: “75% cota de piata”, “peste 10.000 de site-uri active”, “mii de laptopuri pe secunda, Black Friday”.

Nu l-am putut opri decat strigandu-i repetat la ureche “spor la conversii! spor la conversii!” – desi stim ca ne-ati interzis asta, dar nu am avut efectiv alta solutie. Dupa ce s-a linistit am incercat sa ii explicam inca o data ca expresia respectiva este inventata de altcineva si ca nu se face ca urmasul unei familii atat de distinse sa copieze pe fata sloganul public al unui alt elev, dar nu a parut sa inteleaga, asa ca am inchis subiectul (sper sa ne intelegeti).

Va repetam, nimic din ce s-a intamplat in ultimul timp nu anunta aceasta criza.

Asa cum ne-ati instruit, am pus in jurul lui colegi care sa ii cante in struna in schimbul catorva gume turbo pe zi si chiar parea ca strategia asta functioneaza – cel mai probabil nu a remarcat ca alti elevi se implica permanent in activitati extracuriculare, participa la olimpiade internationale, isi fac prieteni adevarati, inventeaza jocuri noi etc.

Restul clasei sunt oricum constienti ca donatiile generoase pe care le faceti ne ajuta sa supravietuim, asa ca in general nu spun nimic ba chiar il mai sustin din cand in cand (daca veti relua programul de burse avem cateva propuneri de candidati cu potential).

Ca sa fim sinceri pana la capat trebuie totusi sa va spunem ca intr-un moment in care parea om de inteles am incercat sa ii explicam inca o data ca pana si idolul sau (copilul rudelor dvs. din strainatate) este program de afiliere si ca nu e nici o rusine in asta – dar n-am obtinut nici un rezultat.

Desi ne surprinde persistenta simptomelor – ne asteptam ca pana la varsta lui sa inteleaga ca valoarea vanzarilor generate nu este un indicator potrivit pentru el, ci pentru parintii lui – si ca ar trebui sa se focuseze pe valoarea comisioanelor pentru afiliati, de exemplu (indicator la care nici nu sta foarte rau – fiind permanent un challenger pentru locul 1, ba chiar uneori lider de piata), se pare ca refuza sa vada orice realitate in care nu detine pozitia de lider absolut la mare, foarte mare distanta de ceilalti.

Suntem insa constienti ca realizarile dvs. au setat niste standarde greu de atins pentru el si in plus stim ca are o traditie in a evita confruntarile directe, asa ca nu ne mai propunem sa il schimbam.

Va cerem insa ajutorul intr-o problema extrem de serioasa: nu stim cum sa mai ascundem de el definitia retelelor de afiliere de pe Wikipedia si credem ca in curand o va descoperi, cu urmari greu de estimat.

Puteti interveni dvs. ca macar de la IP-ul scolii noastre sa se afiseze o alta definitie, una “potrivita”? Daca ati putea sa treceti acolo si numele lui la exemple de retele de afiliere, cred ca am obtine chiar o perioada destul de lunga de liniste.

Va multumim mult pentru tot.

Cu deosebita stima,

Conducerea

This entry was posted in Categorice, Online, Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Scrisoare deschisa

  1. cristian says:

    Hai sa zicem ca alea 10.000 de siteuri active or exista, nu ar fi problema, dar ce ne facem cu cota lor de piata de 75%.

    Sloganurile de tip comuniste cu productia de comisioane boabe la hectar este cam fumata si intarziata vreo 30 de ani, mai ales din punctul de vedere al unui sistem care cam scartaie dominat mai puternic de interdictii pentru ca profitshare are paijpe pagini cu ce nu ai voie sa faci si fix 4(patru) instrumente de promovare. In plus, in afara de comunicatele de gen sforaitoare, pe blogul lor s-a dormit lejer din sep 2009 pana, hat, in feb 2012 cand o fi cazut vre-unu din pat si s-a apucat sa trambiteze ce va urma.

    Profitshare este un instrument decent de promovare, cu toate lipsurile lor si cu siguranta au destui afiliati care produc bani. De ce considera necesar sa se declare invingatori la puncte desi sunt KO din foarte multe puncte de vedere, nu pot sa inteleg.

  2. Pingback: Evenimentul pe care mi-ar placea sa-l organizez | refresh.ro

  3. Pingback: Cifre Profitshare 2011 | Marius Morariu.Biz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>